skip to Main Content
Enviromentální Výchova – Zodpovězení Otázek Na Základě Dlouhodobého Pozorování
  • 11/06 2020  – Sázení – dlouhodobé pozorování – vyhodnocení na závěr školního roku .
  •   Zasadili jsme do hlíny plastovou hračku společně se svačinkovým pytlíkem, dále pak banánovou slupku, kousky jablíčka, zalili vodou, zajistili světlo a teplo a čekali a pozorovali co se s daným materiálem ve sklenicích bude dít, výsledkem  mělo být poznání,co se v půdě rozloží, zahnívá a patří do bioodpadu a co v půdě zůstává s tím, že se jedná o materiál, který hlínu  znečišťuje a do hlíny nepatří,  třídí se a ukládá do daných recyklovaných boxů. Také jsme zasadili do hlíny kuličky hrášku s tím že péči o něj uvidíme zda nám do prázdnin povyroste.
  • 29/06 2020 vyhodnocení našeho pozorování:  tak tedy – hrášek nám opravdu vyrostl( zalévání, světlo, teplo udělalo své), co dál – děti vyhodnotily nutnou změnu a tou bylo přesazení hrášku do většího prostoru s lepšími podmínkami růstu, úkol nás čekal poslední den pobytu v mš, další zjištění: sáček i plastová bábovička zůstaly v původním tvaru a velikosti, důvodem bylo, že plast nehnije, nerozloží se, proto do přírody nepatří, slupka od banánu a jablíčko ztratily svůj vzhled, ale naopak do půdy zahnívají rozkládají se, např. potrava pro mravence , tedy do přírody patří.
  • 30/06 2020 – proběhla sadba vzrostlého hrášků do záhonku
Back To Top